Antaudu sellaisena kuin olet: kaljupää on tuulessa parempi kuin peruukki.

- Jakob Lorenz-

lauantai 27. helmikuuta 2010

Tuuliviiri

Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Ensin kerrot salaisuuden, sitten enää puhukaan et.
Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Ylistät kaiken kauneutta ja heti perään kumoat sen.
Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Ensin kerrot rakkaudesta, sitten kuoliaaksi vaikenet sen.

Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Ensin mulle antaudut, seuraavaksi kaukana pakenet.
Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Ensin olet onnellinen, pian vihaan jo vaihtuu se.
Minä en sua ymmärrä, ymmärrä sua en.
Annat muka kaiken, mutta mitään siitä käteen saa mä en.

Tuuliviiri, se sinä olet.
Tuuliviiri, missä sinä seisot?
Tuuliviiri, vielä tulet huomaamaan,
että kyllä tuntuu,
kun oikein pannaan tuulemaan.

- Tintsu-







Ei kommentteja: